Yeey! Mamy stronę.. Ale co dalej??

PoniĆŒej zorganizowaliƛmy kilka porad, jak moĆŒna postępować dalej, aby sprowadzić ruch na stronę.

1) Szerz sƂowo !!

ï‚Ą

Gdy Twoja witryna zostanie uruchomiona, najwaĆŒniejszą rzeczą do zrobienia na początku jest przyciągnięcie do niej ruchu.
PomoĆŒe to google szybciej go zindeksować i natychmiast zacznie poprawiać rankingi SEO.
Oto kilka sposobĂłw, w jakie moĆŒna sięgnąć rozgƂosu:

‱ Biuletyn e-mailowy – jeƛli masz biuletyn lub listę e-mailową, poinformuj ich, ĆŒe nowa witryna zostaƂa uruchomiona, a co waĆŒniejsze, w jaki sposĂłb moĆŒe pomĂłc ich firmie lub dodać im wartoƛci. MoĆŒemy doƂączyć do strony  – Mailchimp do e-mail marketingu, czego uĆŒywamy i bardzo polecamy

‱ Media spoƂecznoƛciowe – wykorzystaj swoją sieć znajomych, rodziny lub wspóƂpracownikĂłw z Facebooka, aby przekazać informacje. ZdziwiƂbyƛ się, jak daleko moĆŒe zajƛć jeden post, gdy zostanie udostępniony i polubiony. Ponadto, jeƛli jesteƛ aktywny na Instagramie lub innych portalach spoƂecznoƛciowych, udostępnij!

‱ Rozmowa – poczta pantoflowa jest nadal najpotÄ™ĆŒniejszym odesƂaniem. Jeƛli jesteƛ tak samo podekscytowany, jak my, kiedy uruchamiasz swoją witrynę, powiedz o tym osobom z Twojego otoczenia! Poznaj ich opinię i zobacz, co myƛlą o Twojej nowej obecnoƛci w Internecie. To cenna informacja zwrotna, ktĂłra moĆŒe się przydać przy rozwaĆŒaniu zmian i uzupeƂnieƄ na stronie.

2) Zapytaj o recenzje!

î€Č

Recenzje online są waĆŒniejsze niĆŒ kiedykolwiek. ZwƂaszcza w przypadku firm wyszukiwanych w Google i znajdowanych w Internecie, uĆŒytkownicy niemal natychmiast przeglądają recenzje. Istnieje wiele rĂłĆŒnych sposobĂłw i platform umoĆŒliwiających otrzymywanie recenzji, ale oto kilka z nich, ktĂłre zalecamy:

‱ Recenzja Google – jest to wysoce zalecane, poniewaĆŒ recenzje Google są zazwyczaj tym, co wyskoczy, gdy ktoƛ znajdzie Twoją witrynę za pomocą wyszukiwania online. MoĆŒesz poprosić swoich klientĂłw o wygooglowanie Twojej firmy, a następnie zostawić opinię lub wysƂać e-mail podsumowujący usƂugi wraz z linkiem do wystawienia opini.

‱ Recenzje na Facebooku – recenzje na FB są rĂłwnieĆŒ ƛwietne i są teraz bardziej renomowanym miejscem dla recenzji klientĂłw. Nie bĂłj się prosić klientĂłw o pozostawienie recenzji na Twojej stronie na Facebooku i udostępnienie jej. Lub uzyskaj ich zgodę na udostępnienie go.

‱ Referencje dla witryny – po uruchomieniu witryny zalecamy zebranie jak największej liczby referencji, aby opublikować ją na stronie. Nawet jeƛli obecnie nie masz ĆŒadnych na stronie, jeƛli zdoƂasz zebrać 5 -10 dobrych, spersonalizowanych recenzji (zazwyczaj zbieranych za poƛrednictwem poczty e-mail lub poza Google lub Facebook), moĆŒemy ostatecznie dodać na stronę nową sekcję z wybranymi opiniami. UĆŒytkownicy często szukają recenzji na stronie, a takĆŒe w innych punktach sprzedaĆŒy przed dokonaniem zakupu, zadzwonieniem lub wysƂaniem e-maila. Polecam umieszczanie najlepszych na stronie ?

Gorąco polecam, aby ludzie mogli jak najƂatwiej zostawiać recenzje dla Ciebie i witryn Twoich klientĂłw. Mamy dobry przykƂad dla was, po zakupieniu naszej usƂugi wysyƂamy e-mail zachęcający do wyraĆŒenia opinii – PrzekonaƂ was?

3) OdƛwieĆŒaj i aktualizuj

ï“ż

Gdy Twoja witryna będzie juĆŒ aktywna przez jakiƛ czas, zalecamy wykonanie pewnych czynnoƛci, aby zachować jej aktualnoƛć. ZwƂaszcza jeƛli masz witrynę z powtarzającymi się lub powracającymi uĆŒytkownikami. Oto parę sugestii:

‱ ZmieƄ obrazy — zalecamy wymianę lub aktualizację obrazĂłw 1-2 razy w roku. Jeƛli Twoja witryna ma gƂówny obraz zaraz po otwarciu strony gƂównej, waĆŒne jest, aby byƂ on ƛwieĆŒy i nowy. Dla uĆŒytkownika wygląda na to, ĆŒe poƛwięcasz czas na aktualizację swojej witryny, dzięki czemu jest ona dla niego bardziej wartoƛciowa.

‱ Kolory/ukƂad – jeƛli Twoja witryna dziaƂa dƂuĆŒej niĆŒ rok, zdecydowanie zalecamy, abyƛ zrobiƂ coƛ, aby ją urozmaicić. NiezaleĆŒnie od tego, czy wprowadzasz kosmetyczne zmiany w kolorach akcji lub pasku menu, czy nawet po prostu dostosowujesz lub dodajesz nowe grafiki/obrazy. Utrzymywanie aktualnoƛci witryny to ƚWIETNY sposĂłb na to, aby ludzie do niej wracali.

‱ Aktualizuj swoje informacje – jeƛli informacje, personel, godziny pracy lub usƂugi ulegną zmianie dla Twojej firmy, zmieƄ rĂłwnieĆŒ stronę internetową! Nie ma nic gorszego niĆŒ bƂędne informacje na stronie internetowej. Lub umieƛć na stronie zdjęcie czƂonka personelu, ktĂłry juĆŒ tam nie pracuje. Aktualizuj swoją witrynę internetową i dostosuj ją do swojej firmy.

4) Twórz treƛci

ï‡Ș

Witryna jest postrzegana przez Google jako â€žĆŒywa” lub „martwa”. „ƻywa” witryna generuje ruch, pozyskuje nowych i istniejących uĆŒytkownikĂłw, jest aktualizowana, publikuje nowe blogi i treƛci. Jeƛli Twoja strona jest „martwa” – np. nie jest zarządzany, aktualizowany ani pod opieką – moĆŒe to dramatycznie wpƂynąć na TwĂłj ranking SEO. Oto kilka opcji tworzenia treƛci witryny:

‱ Blog – blogowanie brzmi trochę przereklamowane i bezuĆŒyteczne dla wielu ludzi i rozumiem to, ale fakty są faktami – strony z blogami zazwyczaj generują o 30-40% większy ruch na swoich stronach niĆŒ ich konkurenci. Google często zbiera posty na blogu przed wybraniem gƂównych stron internetowych. Jeƛli moĆŒesz dostarczyć dobre, trwaƂe treƛci, ktĂłre są dobrze przemyƛlane i wartoƛciowe dla swoich klientĂłw, zwiększysz ruch. Nie bĂłj się korzystać z mediĂłw spoƂecznoƛciowych i uĆŒywać swojej sieci, aby przekazać wiadomoƛć. Warto, aby ktoƛ prowadziƂ solidnego bloga na stronie, aby zwiększyć ruch i zwiększyć swoją obecnoƛć w Internecie.

‱ Nowe strony – ogĂłlnie dobrą praktyką jest aktualizowanie nie tylko zdjęć i grafik, ale takĆŒe treƛci! Jeƛli masz więcej usƂug do dodania do swojej witryny, zrĂłb to! Google KOCHA widok, na ktĂłrym buduje się witrynę. MoĆŒesz rĂłwnieĆŒ powtĂłrzyć powyĆŒsze kroki, ponownie publikując swoją witrynę w mediach spoƂecznoƛciowych i informując, ĆŒe zaktualizowaƂeƛ obrazy, treƛć, nowy wpis na blogu itp.

‱ Zaktualizowana treƛć – jeƛli coƛ się zmieni w Twojej branĆŒy lub zmienią się Twoje usƂugi, pamiętaj o odpowiednim zaktualizowaniu swojej witryny. Nawet dostosowanie treƛci za pomocą kilku sƂów moĆŒe pokazać google, ĆŒe Twoja witryna jest w trakcie prac i znĂłwâ€Šâ€ĆŒywa”.

5) Zabezpiecz witrynę

ï‡Ș

Ponad 50% caƂego ruchu w sieci to obecnie spamerzy, boty, zƂoƛliwe oprogramowanie i hakerzy. Tak – w internetach rownieĆŒ istnieją „Bad Guys”.
Jeƛli jeszcze nie doƂączyƂeƛ do nas w celu ochrony swojej witryny, gorąco polecamy plan opieki.
MoĆŒesz dowiedzieć się więcej o tym, dlaczego tutaj, ale faktem jest, ĆŒe witryny są obecnie hakowane na lewo i prawo. I przez większoƛć czasu, bez powodu dalej niĆŒ haker oddalony o tysiące mil, ktĂłry akurat znalazƂ drogę do sieci lub pająka internetowego, ktĂłry przeszedƂ przez zaporę sieciową firmy hostingowej itp. Jeƛli Twoja witryna nie jest chroniona i zabezpieczona, to tylko to kwestia czasu, zanim nastąpi wyƂom. Nasz plan Opieki nad Stroną pozwala Tobie (i nam) lepiej spać w nocy, wiedząc, ĆŒe Twoja witryna jest chroniona najlepszymi sposobami.

Jeƛli macie PaƄstwo jakieƛ pytania proszę ƛmiaƂo, jesteƛmy do dyspozycji.