Yeey! Mamy stronę.. Ale co dalej??

Poniżej zorganizowaliśmy kilka porad, jak można postępować dalej, aby sprowadzić ruch na stronę.

1) Szerz słowo !!

Gdy Twoja witryna zostanie uruchomiona, najważniejszą rzeczą do zrobienia na początku jest przyciągnięcie do niej ruchu.
Pomoże to google szybciej go zindeksować i natychmiast zacznie poprawiać rankingi SEO.
Oto kilka sposobów, w jakie można sięgnąć rozgłosu:

Biuletyn e-mailowy – jeśli masz biuletyn lub listę e-mailową, poinformuj ich, że nowa witryna została uruchomiona, a co ważniejsze, w jaki sposób może pomóc ich firmie lub dodać im wartości. Możemy dołączyć do strony  – Mailchimp do e-mail marketingu, czego używamy i bardzo polecamy

Media społecznościowe – wykorzystaj swoją sieć znajomych, rodziny lub współpracowników z Facebooka, aby przekazać informacje. Zdziwiłbyś się, jak daleko może zajść jeden post, gdy zostanie udostępniony i polubiony. Ponadto, jeśli jesteś aktywny na Instagramie lub innych portalach społecznościowych, udostępnij!

Rozmowa – poczta pantoflowa jest nadal najpotężniejszym odesłaniem. Jeśli jesteś tak samo podekscytowany, jak my, kiedy uruchamiasz swoją witrynę, powiedz o tym osobom z Twojego otoczenia! Poznaj ich opinię i zobacz, co myślą o Twojej nowej obecności w Internecie. To cenna informacja zwrotna, która może się przydać przy rozważaniu zmian i uzupełnień na stronie.

2) Zapytaj o recenzje!

Recenzje online są ważniejsze niż kiedykolwiek. Zwłaszcza w przypadku firm wyszukiwanych w Google i znajdowanych w Internecie, użytkownicy niemal natychmiast przeglądają recenzje. Istnieje wiele różnych sposobów i platform umożliwiających otrzymywanie recenzji, ale oto kilka z nich, które zalecamy:

Recenzja Google – jest to wysoce zalecane, ponieważ recenzje Google są zazwyczaj tym, co wyskoczy, gdy ktoś znajdzie Twoją witrynę za pomocą wyszukiwania online. Możesz poprosić swoich klientów o wygooglowanie Twojej firmy, a następnie zostawić opinię lub wysłać e-mail podsumowujący usługi wraz z linkiem do wystawienia opini.

Recenzje na Facebooku – recenzje na FB są również świetne i są teraz bardziej renomowanym miejscem dla recenzji klientów. Nie bój się prosić klientów o pozostawienie recenzji na Twojej stronie na Facebooku i udostępnienie jej. Lub uzyskaj ich zgodę na udostępnienie go.

Referencje dla witryny – po uruchomieniu witryny zalecamy zebranie jak największej liczby referencji, aby opublikować ją na stronie. Nawet jeśli obecnie nie masz żadnych na stronie, jeśli zdołasz zebrać 5 -10 dobrych, spersonalizowanych recenzji (zazwyczaj zbieranych za pośrednictwem poczty e-mail lub poza Google lub Facebook), możemy ostatecznie dodać na stronę nową sekcję z wybranymi opiniami. Użytkownicy często szukają recenzji na stronie, a także w innych punktach sprzedaży przed dokonaniem zakupu, zadzwonieniem lub wysłaniem e-maila. Polecam umieszczanie najlepszych na stronie ?

Gorąco polecam, aby ludzie mogli jak najłatwiej zostawiać recenzje dla Ciebie i witryn Twoich klientów. Mamy dobry przykład dla was, po zakupieniu naszej usługi wysyłamy e-mail zachęcający do wyrażenia opinii – Przekonał was?

3) Odświeżaj i aktualizuj

Gdy Twoja witryna będzie już aktywna przez jakiś czas, zalecamy wykonanie pewnych czynności, aby zachować jej aktualność. Zwłaszcza jeśli masz witrynę z powtarzającymi się lub powracającymi użytkownikami. Oto parę sugestii:

Zmień obrazy — zalecamy wymianę lub aktualizację obrazów 1-2 razy w roku. Jeśli Twoja witryna ma główny obraz zaraz po otwarciu strony głównej, ważne jest, aby był on świeży i nowy. Dla użytkownika wygląda na to, że poświęcasz czas na aktualizację swojej witryny, dzięki czemu jest ona dla niego bardziej wartościowa.

Kolory/układ – jeśli Twoja witryna działa dłużej niż rok, zdecydowanie zalecamy, abyś zrobił coś, aby ją urozmaicić. Niezależnie od tego, czy wprowadzasz kosmetyczne zmiany w kolorach akcji lub pasku menu, czy nawet po prostu dostosowujesz lub dodajesz nowe grafiki/obrazy. Utrzymywanie aktualności witryny to ŚWIETNY sposób na to, aby ludzie do niej wracali.

Aktualizuj swoje informacje – jeśli informacje, personel, godziny pracy lub usługi ulegną zmianie dla Twojej firmy, zmień również stronę internetową! Nie ma nic gorszego niż błędne informacje na stronie internetowej. Lub umieść na stronie zdjęcie członka personelu, który już tam nie pracuje. Aktualizuj swoją witrynę internetową i dostosuj ją do swojej firmy.

4) Twórz treści

Witryna jest postrzegana przez Google jako „żywa” lub „martwa”. „Żywa” witryna generuje ruch, pozyskuje nowych i istniejących użytkowników, jest aktualizowana, publikuje nowe blogi i treści. Jeśli Twoja strona jest „martwa” – np. nie jest zarządzany, aktualizowany ani pod opieką – może to dramatycznie wpłynąć na Twój ranking SEO. Oto kilka opcji tworzenia treści witryny:

Blog – blogowanie brzmi trochę przereklamowane i bezużyteczne dla wielu ludzi i rozumiem to, ale fakty są faktami – strony z blogami zazwyczaj generują o 30-40% większy ruch na swoich stronach niż ich konkurenci. Google często zbiera posty na blogu przed wybraniem głównych stron internetowych. Jeśli możesz dostarczyć dobre, trwałe treści, które są dobrze przemyślane i wartościowe dla swoich klientów, zwiększysz ruch. Nie bój się korzystać z mediów społecznościowych i używać swojej sieci, aby przekazać wiadomość. Warto, aby ktoś prowadził solidnego bloga na stronie, aby zwiększyć ruch i zwiększyć swoją obecność w Internecie.

Nowe strony – ogólnie dobrą praktyką jest aktualizowanie nie tylko zdjęć i grafik, ale także treści! Jeśli masz więcej usług do dodania do swojej witryny, zrób to! Google KOCHA widok, na którym buduje się witrynę. Możesz również powtórzyć powyższe kroki, ponownie publikując swoją witrynę w mediach społecznościowych i informując, że zaktualizowałeś obrazy, treść, nowy wpis na blogu itp.

Zaktualizowana treść – jeśli coś się zmieni w Twojej branży lub zmienią się Twoje usługi, pamiętaj o odpowiednim zaktualizowaniu swojej witryny. Nawet dostosowanie treści za pomocą kilku słów może pokazać google, że Twoja witryna jest w trakcie prac i znów…”żywa”.

5) Zabezpiecz witrynę

Ponad 50% całego ruchu w sieci to obecnie spamerzy, boty, złośliwe oprogramowanie i hakerzy. Tak – w internetach rownież istnieją „Bad Guys”.
Jeśli jeszcze nie dołączyłeś do nas w celu ochrony swojej witryny, gorąco polecamy plan opieki.
Możesz dowiedzieć się więcej o tym, dlaczego tutaj, ale faktem jest, że witryny są obecnie hakowane na lewo i prawo. I przez większość czasu, bez powodu dalej niż haker oddalony o tysiące mil, który akurat znalazł drogę do sieci lub pająka internetowego, który przeszedł przez zaporę sieciową firmy hostingowej itp. Jeśli Twoja witryna nie jest chroniona i zabezpieczona, to tylko to kwestia czasu, zanim nastąpi wyłom. Nasz plan Opieki nad Stroną pozwala Tobie (i nam) lepiej spać w nocy, wiedząc, że Twoja witryna jest chroniona najlepszymi sposobami.

Jeśli macie Państwo jakieś pytania proszę śmiało, jesteśmy do dyspozycji.

AllEscort