Yeey! Mamy stronÄ.. Ale co dalej??
PoniĆŒej zorganizowaliĆmy kilka porad, jak moĆŒna postÄpowaÄ dalej, aby sprowadziÄ ruch na stronÄ.
1) Szerz sĆowo !!
Gdy Twoja witryna zostanie uruchomiona, najwaĆŒniejszÄ
rzeczÄ
do zrobienia na poczÄ
tku jest przyciÄ
gniÄcie do niej ruchu.
PomoĆŒe to google szybciej go zindeksowaÄ i natychmiast zacznie poprawiaÄ rankingi SEO.
Oto kilka sposobĂłw, w jakie moĆŒna siÄgnÄ
Ä rozgĆosu:
âą Biuletyn e-mailowy â jeĆli masz biuletyn lub listÄ e-mailowÄ , poinformuj ich, ĆŒe nowa witryna zostaĆa uruchomiona, a co waĆŒniejsze, w jaki sposĂłb moĆŒe pomĂłc ich firmie lub dodaÄ im wartoĆci. MoĆŒemy doĆÄ czyÄ do strony – Mailchimp do e-mail marketingu, czego uĆŒywamy i bardzo polecamy
âą Media spoĆecznoĆciowe â wykorzystaj swojÄ sieÄ znajomych, rodziny lub wspĂłĆpracownikĂłw z Facebooka, aby przekazaÄ informacje. ZdziwiĆbyĆ siÄ, jak daleko moĆŒe zajĆÄ jeden post, gdy zostanie udostÄpniony i polubiony. Ponadto, jeĆli jesteĆ aktywny na Instagramie lub innych portalach spoĆecznoĆciowych, udostÄpnij!
âą Rozmowa â poczta pantoflowa jest nadal najpotÄĆŒniejszym odesĆaniem. JeĆli jesteĆ tak samo podekscytowany, jak my, kiedy uruchamiasz swojÄ witrynÄ, powiedz o tym osobom z Twojego otoczenia! Poznaj ich opiniÄ i zobacz, co myĆlÄ o Twojej nowej obecnoĆci w Internecie. To cenna informacja zwrotna, ktĂłra moĆŒe siÄ przydaÄ przy rozwaĆŒaniu zmian i uzupeĆnieĆ na stronie.
2) Zapytaj o recenzje!
Recenzje online sÄ waĆŒniejsze niĆŒ kiedykolwiek. ZwĆaszcza w przypadku firm wyszukiwanych w Google i znajdowanych w Internecie, uĆŒytkownicy niemal natychmiast przeglÄ dajÄ recenzje. Istnieje wiele rĂłĆŒnych sposobĂłw i platform umoĆŒliwiajÄ cych otrzymywanie recenzji, ale oto kilka z nich, ktĂłre zalecamy:
âą Recenzja Google â jest to wysoce zalecane, poniewaĆŒ recenzje Google sÄ zazwyczaj tym, co wyskoczy, gdy ktoĆ znajdzie TwojÄ witrynÄ za pomocÄ wyszukiwania online. MoĆŒesz poprosiÄ swoich klientĂłw o wygooglowanie Twojej firmy, a nastÄpnie zostawiÄ opiniÄ lub wysĆaÄ e-mail podsumowujÄ cy usĆugi wraz z linkiem do wystawienia opini.
âą Recenzje na Facebooku â recenzje na FB sÄ rĂłwnieĆŒ Ćwietne i sÄ teraz bardziej renomowanym miejscem dla recenzji klientĂłw. Nie bĂłj siÄ prosiÄ klientĂłw o pozostawienie recenzji na Twojej stronie na Facebooku i udostÄpnienie jej. Lub uzyskaj ich zgodÄ na udostÄpnienie go.
âą Referencje dla witryny â po uruchomieniu witryny zalecamy zebranie jak najwiÄkszej liczby referencji, aby opublikowaÄ jÄ na stronie. Nawet jeĆli obecnie nie masz ĆŒadnych na stronie, jeĆli zdoĆasz zebraÄ 5 -10 dobrych, spersonalizowanych recenzji (zazwyczaj zbieranych za poĆrednictwem poczty e-mail lub poza Google lub Facebook), moĆŒemy ostatecznie dodaÄ na stronÄ nowÄ sekcjÄ z wybranymi opiniami. UĆŒytkownicy czÄsto szukajÄ recenzji na stronie, a takĆŒe w innych punktach sprzedaĆŒy przed dokonaniem zakupu, zadzwonieniem lub wysĆaniem e-maila. Polecam umieszczanie najlepszych na stronie ?
GorÄ co polecam, aby ludzie mogli jak najĆatwiej zostawiaÄ recenzje dla Ciebie i witryn Twoich klientĂłw. Mamy dobry przykĆad dla was, po zakupieniu naszej usĆugi wysyĆamy e-mail zachÄcajÄ cy do wyraĆŒenia opinii – PrzekonaĆ was?
3) OdĆwieĆŒaj i aktualizuj
Gdy Twoja witryna bÄdzie juĆŒ aktywna przez jakiĆ czas, zalecamy wykonanie pewnych czynnoĆci, aby zachowaÄ jej aktualnoĆÄ. ZwĆaszcza jeĆli masz witrynÄ z powtarzajÄ cymi siÄ lub powracajÄ cymi uĆŒytkownikami. Oto parÄ sugestii:
âą ZmieĆ obrazy â zalecamy wymianÄ lub aktualizacjÄ obrazĂłw 1-2 razy w roku. JeĆli Twoja witryna ma gĆĂłwny obraz zaraz po otwarciu strony gĆĂłwnej, waĆŒne jest, aby byĆ on ĆwieĆŒy i nowy. Dla uĆŒytkownika wyglÄ da na to, ĆŒe poĆwiÄcasz czas na aktualizacjÄ swojej witryny, dziÄki czemu jest ona dla niego bardziej wartoĆciowa.
âą Kolory/ukĆad â jeĆli Twoja witryna dziaĆa dĆuĆŒej niĆŒ rok, zdecydowanie zalecamy, abyĆ zrobiĆ coĆ, aby jÄ urozmaiciÄ. NiezaleĆŒnie od tego, czy wprowadzasz kosmetyczne zmiany w kolorach akcji lub pasku menu, czy nawet po prostu dostosowujesz lub dodajesz nowe grafiki/obrazy. Utrzymywanie aktualnoĆci witryny to ĆWIETNY sposĂłb na to, aby ludzie do niej wracali.
âą Aktualizuj swoje informacje â jeĆli informacje, personel, godziny pracy lub usĆugi ulegnÄ zmianie dla Twojej firmy, zmieĆ rĂłwnieĆŒ stronÄ internetowÄ ! Nie ma nic gorszego niĆŒ bĆÄdne informacje na stronie internetowej. Lub umieĆÄ na stronie zdjÄcie czĆonka personelu, ktĂłry juĆŒ tam nie pracuje. Aktualizuj swojÄ witrynÄ internetowÄ i dostosuj jÄ do swojej firmy.
4) TwĂłrz treĆci
Witryna jest postrzegana przez Google jako âĆŒywaâ lub âmartwaâ. âĆ»ywaâ witryna generuje ruch, pozyskuje nowych i istniejÄ cych uĆŒytkownikĂłw, jest aktualizowana, publikuje nowe blogi i treĆci. JeĆli Twoja strona jest âmartwaâ â np. nie jest zarzÄ dzany, aktualizowany ani pod opiekÄ â moĆŒe to dramatycznie wpĆynÄ Ä na TwĂłj ranking SEO. Oto kilka opcji tworzenia treĆci witryny:
âą Blog â blogowanie brzmi trochÄ przereklamowane i bezuĆŒyteczne dla wielu ludzi i rozumiem to, ale fakty sÄ faktami â strony z blogami zazwyczaj generujÄ o 30-40% wiÄkszy ruch na swoich stronach niĆŒ ich konkurenci. Google czÄsto zbiera posty na blogu przed wybraniem gĆĂłwnych stron internetowych. JeĆli moĆŒesz dostarczyÄ dobre, trwaĆe treĆci, ktĂłre sÄ dobrze przemyĆlane i wartoĆciowe dla swoich klientĂłw, zwiÄkszysz ruch. Nie bĂłj siÄ korzystaÄ z mediĂłw spoĆecznoĆciowych i uĆŒywaÄ swojej sieci, aby przekazaÄ wiadomoĆÄ. Warto, aby ktoĆ prowadziĆ solidnego bloga na stronie, aby zwiÄkszyÄ ruch i zwiÄkszyÄ swojÄ obecnoĆÄ w Internecie.
âą Nowe strony â ogĂłlnie dobrÄ praktykÄ jest aktualizowanie nie tylko zdjÄÄ i grafik, ale takĆŒe treĆci! JeĆli masz wiÄcej usĆug do dodania do swojej witryny, zrĂłb to! Google KOCHA widok, na ktĂłrym buduje siÄ witrynÄ. MoĆŒesz rĂłwnieĆŒ powtĂłrzyÄ powyĆŒsze kroki, ponownie publikujÄ c swojÄ witrynÄ w mediach spoĆecznoĆciowych i informujÄ c, ĆŒe zaktualizowaĆeĆ obrazy, treĆÄ, nowy wpis na blogu itp.
âą Zaktualizowana treĆÄ â jeĆli coĆ siÄ zmieni w Twojej branĆŒy lub zmieniÄ siÄ Twoje usĆugi, pamiÄtaj o odpowiednim zaktualizowaniu swojej witryny. Nawet dostosowanie treĆci za pomocÄ kilku sĆĂłw moĆŒe pokazaÄ google, ĆŒe Twoja witryna jest w trakcie prac i znĂłwâŠâĆŒywaâ.
5) Zabezpiecz witrynÄ
Ponad 50% caĆego ruchu w sieci to obecnie spamerzy, boty, zĆoĆliwe oprogramowanie i hakerzy. Tak – w internetach rownieĆŒ istniejÄ
„Bad Guys”.
JeĆli jeszcze nie doĆÄ
czyĆeĆ do nas w celu ochrony swojej witryny, gorÄ
co polecamy plan opieki.
MoĆŒesz dowiedzieÄ siÄ wiÄcej o tym, dlaczego tutaj, ale faktem jest, ĆŒe witryny sÄ
obecnie hakowane na lewo i prawo. I przez wiÄkszoĆÄ czasu, bez powodu dalej niĆŒ haker oddalony o tysiÄ
ce mil, ktĂłry akurat znalazĆ drogÄ do sieci lub pajÄ
ka internetowego, ktĂłry przeszedĆ przez zaporÄ sieciowÄ
firmy hostingowej itp. JeĆli Twoja witryna nie jest chroniona i zabezpieczona, to tylko to kwestia czasu, zanim nastÄ
pi wyĆom. Nasz plan Opieki nad StronÄ
pozwala Tobie (i nam) lepiej spaÄ w nocy, wiedzÄ
c, ĆŒe Twoja witryna jest chroniona najlepszymi sposobami.
JeĆli macie PaĆstwo jakieĆ pytania proszÄ ĆmiaĆo, jesteĆmy do dyspozycji.